niedziela, 16 września 2018

# Lamy skaczą po suficie

Tytuł dla uwagi.
Szybka notka informacyjna, bo jest późno i nic mi się nie chce.

Do życia powracam od poniedziałku. Startuję z pisaniem i z czytaniem waszych cudeniek, bo naprawdę nie miałam na nic czasu. Zmieniałam szkołę i musiałam jakoś się ogarnąć, ale już pierwszy tydzień za mną i wszystko jest już w miarę ułożone. 

… naprawdę, od poniedziałku. Nie patrzcie tak na mnie. Jutro pierwsze co robię, to siadam do czytania. Słowo harcerza i zapracowanej uczennicy.

xoxo

14 komentarzy:

  1. Hej, spokojnie, nikt za tobą z batem nie gania :P. Załatw na spokojnie szkolne sprawy, bo nauki zawalać nie wolno, my poczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tytuł *płaczę ze śmiechu*
    Jak zwykle - nic się nie stanie, jak i tak zrobisz to później. Rzeczywiście, nikt cię nie goni, Aris ma rację, nauka najważniejsza (no może zaraz obok książek i komiksów).

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Eh nawet nie zaczynaj XD Ledwo zdaję z tej matematyki i nie ruszyłam pisania od września. Może tobie chociaż idzie lepiej z nauką

      Usuń
    2. Zdałam kolosa z archaizacji, wiec nie jest źle :D.

      Usuń
    3. Życzę powodzenia z matmą, trzymaj się tam!

      Usuń
    4. Woo gratki! I dziękuję, przyda się

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nieee... Nie sądzę, żeby ktoś miał siłę powstać z grobu

      Usuń

Zostaw ślad dla przyszłych pokoleń