sobota, 27 stycznia 2018

# LBA part four

Nawet nie wiesz Rejczel jak się cieszę, że mnie nominowałaś. Uwielbiam odpowiadać na pytania!
PYTANIA I ODPOWIEDZI
1. Jaki film/książkę polecasz?
Film - oglądam głównie te od DC i Marvela, plus jakieś horrory od czasu do czasu, więc to odpada. Może Obce Niebo? Musicie go koniecznie obejrzeć. Teraz, zaraz
Książka - "Dallas '63" Stephena Kinga.
2. Masz dziwne nawyki? Jeśli tak, jakie?
Mam pełno dziwnych nawyków.
Lubię w środku nocy wstawać, wychodzić w nocy na cmentarz o pełni księżyca i zabijać koty. Potem jak wracam do łóżka, czuję że pozbyłam się na jakiś czas swoich psychopatycznych myśli :)
Dobra, a na serio:
Zawsze w nocy odwracam poduszkę na zimniejszą stronę, albo ją zgniatam.
Kiedy idę sobie chodnikiem, a obok rośnie jakiś krzak czy cuś, to zawsze urywam sobie listek albo kawałek tej roślinki i obracam w rękach, a potem wyrzucam XD
Drapię się po politycy jak się denerwuję.
Muszę mieć ustawione co najmniej 2 budziki, bo jeden mnie nie obudzi.
Lubię bawić się obudową od telefonu.
Mimo, że każą mi nosić torebkę i tak wszystkie rzeczy chowam po kieszeniach.
Siedząc przy biurku, stole, gdziekolwiek, przysuwam nogi pod brodę i opieram głowę na kolanach. 
Dostaję ataku szału, gdy ktoś przesunie jakąś rzecz w moim pokoju, odłoży nie na miejsce, albo zostawi papierek (najczęściej chusteczki) na podłodze.
Albo jak nie zamknie drzwi. Drzwi muszą być zamknięte. Wszystkie.
Mam tik nerwowy w nodze. No trzęsie mi się sama z siebie.
NIE UMIEM siedzieć po lewej stronie w samochodzie.
Jak piszę opowiadania/rp  to mówię na głos kwestie bohaterów, żeby sprawdzić jak to brzmi, albo przedstawiam opisane emocje mimiką twarzy
Jak zaczynam książkę to musze sprawdzić ile ma dokładnie stron, a jak zaczynam rozdział to sprawdzam ile ma stron i później odliczam ile mi zostało do skończenia go
WSZYSTKO.
3. Jakie są Twoje zainteresowania?
Chińskie bajki i mongolskie kolorowanki.
Komiksy, filmy sci-fi i fantasy.
Wydawanie pieniędzy na książki/mangi.
Pisanie rp.
Gryzmolenie po kartkach.
4. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
Jesień? Bo moje urodzinki.
Ale lato też jest fajne. Bo nie mam alergii.
5. Dlaczego postanowiłaś rozpocząć przygodę z blogiem?
Niedoświadczona w pisaniu nastolatka + nuda + nieograniczony dostęp do komputera.
Tak, potwornie mi się nudziło.
6. Ostatnio przeczytana książka?
Powiedziałabym, że lektura, ale utknęłam w połowie. Zaczęłam też dwie książki Mankell'a. Czyli wychodzi na to, że drugi tom nowelki Log Horizon.
7. Jaki jest Twój ulubiony superbohater?
Ciężki wybór :v 
8. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Oczywiście, że wierzę. Większość ludzi, z którymi się przyjaźnię są płci męskiej.
9. Co motywuje Cię do dalszego pisania? Jaki masz sposób na odzyskanie weny?
Obecnie nic mnie nie motywuje, chyba, że wpadnę na jakiś genialny pomysł, który nie może czekać.
Zmuszam się. Trzeba pisać to piszę. Wena sama przyjdzie. Kiedyś. Może.
Nadal czekam!
10. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Gołąbki od mojej babci. I barszczyk. Kocham barszcz.
11. Co wolisz; kawę czy herbatę?
Lubię jedno i drugie, ale bardziej faworyzuję owocową herbatę.
MOJE PYTANIA
1. Chciałaś/eś kiedyś spotkać kogoś osobiście, nawet jeśli nic o nim nie wiesz?
2. Wolisz antagonistów(zły) czy protagonistów(dobry)?
3. W jakim województwie mieszkasz?
4. Jeśli masz rodzeństwo - masz z nimi dobre relacje, czy niekoniecznie?
5. Wkurzasz się, jak ktoś zje twój kawałek pizzy?
6. Batman vs Superman i dlaczego akurat Batman?
7. Kto ma -twoim lub nie twoim zdaniem- najpiękniejszy, najcudowniejszy, najbardziej uroczy uśmiech?
8. Czy popadacie w coś co często jest nazywane "overthinking"?(tu jest link to randomowego artykułu) Czy wiesz może jak sobie z tym radzić? Masz jakieś doświadczenia z tym związane?
9. Jakie problemy dręczą ciebie na co dzień?
10. Wymień proszę jak najwięcej rzeczy na które czekasz.
11. Jak ty tu w ogóle trafiłaś/eś, co? :D
NOMINACJE
Kibo
Marihito
Julia (zamęczysz się dziewczyno)
Caxi i Anelim
I'M DONE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad dla przyszłych pokoleń