sobota, 27 stycznia 2018

# LBA part two/part three

Oddaję pokłon Caxi, która postanowiła się zrehabilitować(dwa razy sprawdzałam, jak to się pisze XD) i nominowała mnie do LBA. Thank you very much! (tu macie link do jej i Anelim bloga)
PYTANIA I MOJE ODPOWIEDZI:
1. Ulubiona czekolada?
Gorzka, chociaż mleczną nie pogardzę :)
2. Konie vs Żyrafy?
Żyrafy. Mam uraz do koni. A tych drugich nie ma w Polsce (chyba, że w zoo), więc nie muszę się bać o swoje bezpieczeństwo.
3. Co skłoniło Cię do czytania książek?
Sama nie wiem. Pamiętam, że po przeczytaniu "Gry o Ferrin" K. Michalak tak się wciągnęłam w fabułę, że kupiłam pozostałe części. I tym sposobem zapełniłam cały regał książkami XD Zajęło mi to może rok. Choć powiem, że wcześniej wcale nie lubiłam czytać, ale myślę, że było to wytłumaczalne. Po co siedzieć w książce, jak na podwórku czekają koledzy? Oczywiście, to był tok rozumowania 8-letniego dzieciaka, bo aktualnie zawsze muszę mieć co czytać :D
4. Ulubiony bohater drugoplanowy.
Ugh.. Aa.. Nie mam ulubionej postaci. Ja mam PEŁNO ulubionych postaci. Ludzie, nie każcie mi wybierać. Naczytałam się w życiu, a filmów i seriali też mam sporo za sobą, więc trochę ich dużo.  Nie wiem... Fish Mooney( [*] ) z Gotham albo Syriusz z HP ^^
5. Ulubione święto.
Boże Narodzenie. Definitywnie. Kocham tą atmosferę świąt, kiedy całą rodzina zbiera się u babci w salonie, gdzie siedzimy i rozmawiamy o tym jak syn siostry brata kuzynki od strony wujka mamy poślizgnął się i spadł ze schodów. Zawsze mnie do denerwuje, ale w tym dniu wyjątkowo nie. No i zawsze jako dziecko czekałam aż kot zacznie mówić XD
6. Jaki rodzaj śmierci byś wybrała?
Po zastanowieniu... w wypadku. Samochodowym najlepiej. Wizja mnie samej za 60 lat trochę mnie przeraża. Po prostu jak słyszę te wszystkie narzekania ze starszej strony rodziny, czuję się jeszcze gorzej. Jak to mówią "starość nie radość", czy jakoś tak.
7. Jak nazwałabyś swoją autobiografię, gdyby miała opisywać Twoje dotychczasowe życie?
"Aspołeczna nastolatka z nosem w książce". Nie ma co się długo zastanawiać. Chyba dopadł mnie syndrom Raven ;^;
8. Co jest Ci bliższe: strach czy zemsta?
Nie mam się na kim mścić, więc prędzej strach.
9. Jesteś fanką Gwiezdnych Wojen?
Of course :3. Brat mnie tym "zaraził" kilka lat temu. Teraz między innymi przez to życia nie mam XD Ale nie jestem typem "Obejrzałem film i wiem wszystko o GW!", gdyż czytałam jeszcze kilka książek i komiksów :3 Btw, nie czaję tych wszystkich "fanów", co się teraz narodzili przed premierą "The Force Awakens".
10. Jakie zachowania uważasz za dziecinne?
Cóż... może to, że niektórzy nie potrafią przyznać się do błędu. Serio, nie ma przecież nic trudnego w napisaniu "Moja wina, przepraszam". A jak komuś to "przepraszam" nie przejdzie przez gardło, to może chociaż 'sorry'. Nie tylko w życiu realnym, w internetach też. Według mnie, to głupie ;-;
+ te rzesze dzieci, co podszywają się pod dorosłych w Internecie.
11. Wolisz wodę gazowaną czy niegazowaną?
Przyznaj się, nie miałaś pomysłu na pytanie XD Gazowaną.
Oczywiście teraz możecie mi nagadać, że 'zwykła' woda jest taka zdroowa i wgl... XD
MOJE NOMINACJE:
To by było na tyle. Odkryłam kilka nowych blogów, ale zwyczajnie nie chce mi się wymyślać pytań ^^
[EDITED]
Może wyjaśnię, że nie chciało mi się robić osobnej notki, więc pytania od Kiniaa33(miałam problem z odmienieniem twojego nicku, więc zostańmy przy tym) umieszczę tutaj. Are you happy? ^^
1. Jakie jest Twoje prawdziwe imię, a jakie chciałabyś posiadać?
Chyba nie będzie wielkiego zaskoczenia, jeśli powiem, że my name is Zuzia. Zawsze na nie narzekałam, bo takie not-cool i wgl, a teraz uważam, że dobrze jest, jak jest. W końcu mogłam skończyć jako Zdzisława (nie obrażając żadnej Zdzisławy, oczywiście XD)
2. Ile masz lat a na ile się czujesz?
Mogę pominąć pierwsze? ^^ Tryb: incognito.
A czuję się na jakieś 11 XD
3. Ulubiony blog?
Nie posiadam takowego. Nie faworyzuję nikogo, a zasadniczo mało jest blogów, które przypadłyby mi do gustu.
4. Ulubiony Tytan?
Robin. Jakby ktoś miał jeszcze wątpliwości XD I do wszystkich zgromadzonych: on jest mój! :D
5. Jaki kolor na paznokcie?
Osobiście nie maluję paznokci, a jeśli już to biały.
6. BBRae czy BBTerra?
Jako, że u mnie jest BBTerra, to zostańmy przy tym, ale nie mam nic przeciwko BBRae.
7. Ulubiony film/serial/kreskówka?
Oh my... Ciężko będzie wybrać. Filmu nie mam ulubionego, do serialu to bym się zastanawiała pomiędzy Gotham a Arrow, zaś co do kreskówki... Young Justice <3 p="">
8. Ulubiony wykonawca muzyczny? Opowiedz o nim trochę.
Poległam. Gdybyście widzieli mój odtwarzać w telefonie... Do wyboru do koloru. Ale teraz jak sprawdzałam, to chyba najwięcej piosenek mam Avril Lavigne.
Muszę opowiadać?
9. Kto jest Twoim idolem i dlaczego?
System Error. We wcześniejszym LBA(że w pierwszym) też chyba było podobne pytanie. Nie posiadam idola. Po prostu.
10. Oto wolne pytanie. Możesz tu napisać co chcesz, skrytykować coś. Daję Ci wolną rękę.
Chyba nie wiesz w co się wpakowałaś ^^ Władzę nad klawiaturą oddaję Bestii.
BB: Jedzcie sałatę!!! Sałata jest zdrowa, smaczna i idealnie pasuje do tofu! Ładna cera gwarantowana! Sa-ła-ta! Sa-ła-ta!
Dobra, idź już sobie *spycha go z krzesła*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad dla przyszłych pokoleń