sobota, 27 stycznia 2018

# Liebster Blog Award

Ruszyłam w końcu swoje cztery litery i zabrałam się do tego.
Powiem szczerze, że byłam już wcześniej nominowana do LBA, dwa razy nawet, ale... jakoś nie chciało mi się z tym bawić.
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”. " Bla, bla, bla... Dobra, chyba każdy to wie XD
Julii  bardzo, ale to bardzo dziękuję!
Pytania:
1. Jak podoba wam się mój blog?
Jak, pytasz? A no dobrze ^^ Ubóstwiam wszystko co jest związane z Tytanami XD (oprócz TTG oczywiście)
2. Jaką słodycz lubicie najbardziej?
Czekoladę <3 br="" style="background-color: transparent; color: #333333; line-height: 21px; margin: 0px; outline: transparent 0px; padding: 0px;"> 3. Gdybyście mieli trzy życzenia to czego byście chcieli?
Po pierwsze: żeby przywrócili starych Tytanów. Po drugie: znaleźć chłopaka, który choć trochę będzie przypominał Robcia albo X'a (XD). Po trzecie: skończyć szkołę.
Aż dziwne, prawda?
4. O czym piszecie bloga i dlaczego?
O Tytanach, bo o czym by innym? ^^ Why? Pokochałam ich, a skoro 6 sezonu nie widać, postanowiłam stworzyć własną historię.
5. Jakie macie Hobby?
Czytanie. Moja mama ciągle marudzi, że wszystkie oszczędności wydam na książki :D
6. Wasza ulubiona książka?
Chyba nie ma takiej. Chłonę wszystko, co przypadnie mi do gustu. Chociaż... "Gra o Ferrin" Katarzyny Michalak :)
7. Czy macie swój wzór do naśladowania i kto to jest, dlaczego?
System error. Takowy wzór jeszcze nie istnieje. Może później, kiedy będę poważnie myśleć o planach na przyszłość...
8. Czy też macie czasami tak, że musicie po coś iść, a potem zapominacie co to było?
Tak, i to bardzo często. Zazwyczaj wtedy znajduję jakąś ciekawszą rzecz XD
9. Wasz ulubiony kolor i liczba?
Kolor? Um.... Niebieski? Liczba? Um... 13?
10. Jak zareagowaliście kiedy dowiedzieliście się, że zostaliście nominowani?
Moja pierwsza reakcja: "What??!" Później ochłonęłam i mogłam na spokojnie o tym pomyśleć XD
11. Od kiedy masz bloga?
Od... października tamtego roku. Już niedługo rocznica :D
Moje pytania:
1. Skąd pomysł na taką nazwę bloga?
2. Jaki jeden przedmiot wziąłbyś/wzięłabyś na bezludną wyspę?
3. Możesz przez jeden dzień być swoją ulubioną postacią(z filmu, książki,, gry... bez różnicy). Kim byś był/a i co być robił/a?
4. Ulubiony film/książka?
5. Co cię najbardziej denerwuje?
6. Twoja ukochana bajka z dzieciństwa to…?
7. Powód, dla którego założyłeś/aś bloga o takowej tematyce?
8. Gdybyś mógł bez żadnych konsekwencji kogoś zabić, kto to by był?
9. Pytanie dnia: czytasz komiksy czy bazujesz na filmach?
10. W jakim miejscu chciałbyś mieszkać? (może być nawet Hogwart XD)
11. Plany na przyszłość?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad dla przyszłych pokoleń